۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹

مدیر نشر «سایان» به مهر خبرداد؛

دایره‌المعارف مصور مسیحیت برای چاپ آماده می‌شود

دایره‌المعارف مصور مسیحیت برای چاپ آماده می‌شود

مدیر انتشارات سایان از آماده‌سازی دایره المعارف مصور مسیحیت برای چاپ و عرضه به بازار نشر خبر داد.

حامد کفاش مدیر انتشارات سایان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آثار در دست چاپ این ناشر گفت: ما از شروع کار سایان تا امروز، ۱۲ عنوان دایره‌المعارف مصور به چاپ رسانده‌ایم و چاپ ۱۵ عنوان دیگر را در دستور کار داریم که سعی داریم این ۱۵ کتاب را تا نمایشگاه کتاب تهران در سال آینده به چاپ برسانیم.

وی افزود: پیش از این دایره المعارف تاریخ یهودیت را به چاپ رساندیم و حالا چاپ تاریخ مسیحیت را در دستور کار داریم. این کار را با توجه به این نکته انجام دادیم که این مساله در ایران، چندان شناخته شده نیست و اطلاعات زیادی بین عموم، درباره دین مسیحیت وجود ندارد. این کتاب اثر یک محقق استرالیایی است و به صورت مشترک توسط حدید شدیدپور و معصومه انصاری ترجمه شده است. هر دوی مترجم ها در مقطع دکترا در رشته ادیان مشغول تحصیل هستند.

این مدیر نشر در ادامه گفت: کتاب مذکور از ابتدای کار، تاریخ شکل گیری مسیحیت را تشریح می کند و به مرور و رسیدن دوره های تاریخی، جلو می آید؛ یعنی مانند همان رویه کتاب تاریخ یهودیت. این جمله را هم می توانم بگویم که این کتاب، حالتی علمی دارد. 

کفاش گفت: کتاب دیگری که سعی داریم به زودی به چاپ برسانیم، دایره المعارف مصور تاریخ جنگ افزار است. با به چاپ رساندن این عناوین و کتاب های مشابه، سعی داریم تعداد کتاب های سایان را تا برپایی نمایشگاه کتاب تهران که اردیبهشت ۹۵ برگزار می شود، به ۳۰ عنوان برسانیم.

کد خبر 2913127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha